۱۳۹۴ تیر ۱۳, شنبه

احمدی‌نژاد در جمع مقام‌های سابق: اینجا برنامه‌ای برای انتخابات نداریم


محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق ایران، در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان دولت‌های نهم و دهم گفت "ما در اینجا به طور مطلق هیچ برنامه‌ای و علاقه‌ای برای فعالیت‌های انتخاباتی نداریم".
آقای احمدی‌نژاد این مطلب را جمعه شب، ۱۲ تیرماه در مراسم افطاری بیان کرد که در دفتری در محله ولنجک واقع در شمال تهران برگزار شد. این دفتر از مدتی پیش محل برگزاری جلسات آقای احمدی‌نژاد و نزدیکان او بوده است.
محمود احمدی‌نژاد در این جلسه گفت: "فشار بر جمع ما برای حضور در برنامه‌های سیاسی مثل انتخابات مجلس و دولت و چه و چه زیاد است. من می‌خواهم خدمت آن دسته از عزیزانی که اطلاع ندارند عرض کنم که ما در اینجا به طور مطلق هیچ برنامه‌ای و علاقه‌ای برای فعالیت‌های انتخاباتی نداریم."
"شما من را می شناسید. اگر تصمیم یا تکلیفی داشتم که کاری را انجام دهم، در آن صورت خودم صراحتا به ملت اعلام می‌کردم. بنده با سیاسی کاری‌هایی که معمولادر گروه‌های سیاسی مطرح است میانه‌ای ندارم."
رئیس جمهور سابق ایران گفته تنها فعالیتی که به همراه نزدیکانش در دفترش، در خیابان ولنجک تهران، انجام می‌دهد مرور و بررسی افکار بنیانگذار جمهوری اسلامی است.

یکتا

در هفته‌های گذشته عده‌ای از مقام‌های دولت محمود احمدی‌نژاد گروهی به نام جبهه " یکتا" (یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی) تشکیل داده‌اند و بنا به گفته کامران دانشجو، وزیر علوم در دولت آقای احمدی‌نژاد، قرار است این گروه در هفته‌های آینده دفاتر استانی نیز تشکیل دهد.
اعلام تشکیل جبهه یکتا باعث شده که برخی از احتمال برنامه‌ریزی رئیس جمهور سابق برای حضور در انتخابات مجلس، که زمستان امسال برگزار می‌شود، بگویند.
اما آقای احمدی نژاد این مطلب را رد کرده است. او همچنین گفته است: "متاسفانه در رسانه‌ها حرف‌های دروغ و بی‌پایه و اساس زیاد می‌زنند. در رابطه با ما ظاهرا فعلا 'رفع‌القلم' است. ظاهرا همه آزادند که هرچه می‌خواهند از دروغ و تهمت و افترا علیه دولت های نهم و دهم و اینجانب و دوستانم بگویند، بنویسند و منتشر کنند."
وزارت کشور ایران گفته است که این گروه از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز نگرفته و به همین دلیل غیرقانونی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر