۱۳۹۵ مهر ۲۶, دوشنبه

تفتیش و ضبط دستنوشته های بهنام ابراهیم زاده توسط حفاظت زندان

خبرگزاری هرانا – صبح روز گذشته ماموران دفتر حفاظت اطلاعات زندان رجایی‌شهر کرج اقدام به تفتیش و ضبط وسایل و دست‌نوشته‌های بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری در این زندان نمودند. وی با «توسل به زور» از بند دو دارالقران «به بهانه بهداری» به سالن ۱۲ زندانیان سیاسی-امنیتی در بند ۴ منتقل شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح روز گذشته شنبه ۲۴ مهرماه بهنام ابراهیم‌زاده کارگر زندانی در زندان رجایی‌شهر کرج علی‌رغم مخالفت با «توسل به زور» از بند دو دارالقران «به بهانه بهداری» به سالن ۱۲ زندانیان سیاسی-امنیتی در بند ۴ منتقل شده است.
behnam ebrahimzadeh
یک منبع نزدیک به این زندانی با اعلام این خبر به گزارشگر هرانا گفت: “ماموران دفتر حفاظت اطلاعات زندان همزمان با انتقال اقدام به ضبط وسایل و دست‌نوشته‌های بهنام نمودند. وی هم‌چنین توسط آقای امرآبادی مسئول مددکاری زندان نیز تهدید شده است.”
بهنام ابراهیم زاده فعال کارگری متولد ۱۳۵۶ اولین بار سال ۱۳۸۷ به اتهام شعارنویسی و فعالیت تبلیغی در شهر اشنویه بازداشت شد.
آقای ابراهیم زاده دومین بار یازدهم اردیبهشت ۱۳۸۸ و همزمان با روز جهانی کارگر، همراه با جمعی از فعالان کارگری و مدنی در پارک لاله تهران بازداشت و بعد از یک ماه به قید وثیقه آزاد شد.
این کارگر زندانی سومین بار بیست و دوم خردادماه ۱۳۸۹ بازداشت شد. او پس از بازداشت مدت ۴ ماه در سلول های انفرادی زندان اوین تحت فشار و بازجویی بود و پس از ان به بند ۳۵۰ زندان اوین منتقل شد.
شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی در دادگاهی کوتاه و بدون حضور وکیل، بهنام ابراهیم زاده را به بیست سال حبس تعزیری محکوم کرد که این حکم در دادگاه تجدیدنظر به ۵ سال کاهش یافت.
بهنام ابراهیم زاده در جریان حمله‌ی گارد زندان اوین به بند ۳۵۰ موسوم به “پنجشنبه سیاه” مورد ضرب و شتم واقع شد و به مدت ۱۵ روز نیز به انفرادی های بند ۲۴۰ منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر